LEIF blev 4-a

Semifinalen mot Inland i mellandagscupen blev en tuff drabbning mellan de båda lagen, Edet var det lag som var hetast till en början och hade ledningen med 3-1 men efter detta blev Inland tvungna att satsa allt framåt, vilket också gav resultat då man fick kvitterat till 3-3 med ca 2-3 minuter kvar av matchen! Förlängningen blev mållös och det hela fick avgöras på straffar där Inlands målvakt lyckades göra 3 fina räddningar vilket gjorde att Inland tog hem matchen.

I match om 3-dje pris fick man möta TFK som i sin semi förlorat stort mot IFK Trollhättan.  Men i denna match om tredje pris fanns det ingen kämpa glöd i Edet laget utan TFK fick in den viktiga första bollen bakom Tom och man kunde sedan utöka ledningen och vann till slut med 4-0.. Riktigt dålig match! Tråkigt slut, då man ju ändå gjort en rätt bra turnering.

En cup kvar av inomhus säsongen, nämligen Isenta Cupen som ju är nu till helgen..